شاک فریزر, محصولات

شاک فریزر یا بلاست فریزر برای شیرینی ، دسر و نان

(((لیست قیمت شاک فریزر ها )))

قنادی

استفاده از خنک‌کننده سریع پارس گل در قنادی به شما امکان خلق تزیینات جدید و سرعت بخشیدن به امر تولید را می‌دهد. یک قنادی مدرن نمی‌تواند ازمزایای شاک فریزر چشم‌ پوشی نماید.

نه‌ تنها فریزکردن سریع در -۱۸، بلکه خنک کردن سریع در +۳ کارایی شما را بیشتر، زمان آماده‌سازی را کوتاه‌تر، فضای انبار مورد نیاز را کاهش و کیفیت و سلامت غذا را افزایش می‌دهد.

همه این‌ها را مدیون خنک‌کننده و فریزرکننده‌های سریع پارس گل هستیم. چرخه خنک‌شدن سریع ولی در عین حال ملایم و تضمین‌کننده کیفیت تمام محصولات قنادی شامل: مواد خام یا پخته شده، محصول آماده یا نیمه آماده می‌باشد. برای حفاظت از محصولات شما ما شاک فریزرهای پارس گل را به شما پیشنهاد می کنیم.

یک نکته جالب درباره آماده سازی دسرها توسط شاک فریزر

راستی برای آماده سازی  دسر ها  چقدر وقت صرف می کنید !  6 ساعت ، 10 ساعت ، بیشتر؟
اگر دسرها در فریزر معمولی (فریزر هایی که در آن انجماد  به آهستگی صورت می گیرد) قرارگیرد ،  این فرآیند  باعث  ایجاد بلورهای یخ در آن شده که به کیفیت دسر آسیب می رساند و سازه آن را خراب می کند و تنها در عرض چند ساعت دسر خوشمزه ای که درست کردید  عطر و طعم خودش را از دست می دهد .

وقت را از دست ندهید و سرعت تولید خود را چندین برابر کنید.

چرخه (دما) را روی درجه 35- تنظیم کنید و در کمترین زمان دسر با کیفیت  و خوش طعم تر با ماندگاری طولانی  آماده کنید.

پس زمان تولید خود را با چیلر انفجاری یا همان شاک فریزر پارس گل  کاهش دهید.

شاک فریزر برای خلاقیت های شکلات

شکلات یکی از ترکیبات اصلی یک شیرینی پزی است و در دستور العمل های بیشماری مانند پرالین ، کیک ، موس ، سمفردو و سایر

آماده سازی های مبتنی بر شکلات استفاده می شود.

PARSGOL BLAST FREEZER نیازهای شیرینی پزی شما را برآورده می کند .

به عنوان مثال ، چرخه 7 -درجه سانتی گراد را روی ترموستات تنظیم کنید و  به سرعت شکلات را به دمای مناسب برای تزئین کیک برسانید.

همه شیرینی پزی ها می خواهند محصولات خود را با خیال راحت و به سرعت آماده کنند.

با استفاده از خنک‌کننده‌ سریع پارس گل شما قادر به کاهش و یا حذف شیفت شب و در عین حال افزایش طیف محصولات تولیدی در

محل کار خود خواهید بود. به این دلیل خنک کننده سریع پارس گل به ابزاری ضروری در نانوایی‌های مدرن مبدل شده‌است، جدا از

خنک‌کردن مواد خام، محصولات پخته و نیم‌پخته، قدرت و کیفیت بالای این محصول ما را قادر به فریز کردن محصولات آماده پخت مانند

نان‌های مخصوص، پیتزا و کیک می‌نماید.

علت اصلی پیری نان رطوبت است

پس از پخت نان   BLAST FREEZER شاک دهید  و از کمبود آب و تخریب ساختار جلوگیری کنید. هنگامی که دوباره نان  تولید شود ، مانند نان تازه پخته شده بو و مزه می می دهد زیرا برخلاف نان که سرد و یخ زده با روش های معمولی در فریزر های معمولی است ، رطوبت خود را از دست نمی دهد و ساختار آسیب نمی بیند.

1  .صرفه‌جویی در زمان تا ۳۰ %:

این صرفه‌جویی را مدیون ماندگاری طولانی و حفظ کیفیت بالای مواد غذایی با خنک‌کننده‌های پارس گل هستیم. با این روش شما قادر به برنامه‌ریزی جهت تولید، افزایش تولید و همچنین نیازی به تولید مکرر همه مواد به صورت روزانه نیست.

2. کاهش ضایعات و بهبود کیفیت:

استفاده از دستگاه‌های پارس گل باعث افزایش ماندگاری محصول، زمان بیشتر برای استفاده از مواداولیه از پیش آماده‌شده و همچنین کاهش ضایعات مواد اولیه و محصول نهایی می‌گردد.

هرگونه اطلاعات یا نقل قول در مورد محصولات و خدمات ما ، با تیم ما تماس بگیرید،یکی از مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

پارس گل ،تضمین یک انتخاب درست…