شاک فریزر, محصولات

کاربرد شاک فریزر در رستوران

شاک فریزر در رستوران

یکی از مناسبترین روش های ماندگاری مواد غذایی سرد نمودن سریع در زمان کوتاه با دستگاه شاک فریزر در رستوران است.

شاک فریزر ها برای بالابردن کیفیت و بهبود سازمان کاری در بستنی فروشی ها ، شیرینی فروشی ها ، رستوران ها ، نانوایی ها و هتل ها طراحی و ساخته شده اند .

هزاران مصرف کننده در سراسر جهان به راحتی با این شاک فریزر ها مشغول به کار می باشند و نتیجه آن پیشرفت کار ، زمان کافی برای خلاقیت و صرفه جویی در هزینه ها می باشد.

خنک کردن سریع BLAST CHILLING

تمام خوراکی های پخته شده به آرامی خنک و بعد از مدتی سرو می شوند و این کار باعث از بین رفتن کیفیت اصلی آنها می شود. علت اصلی این امر رشد سریع باکتری ها از دمای 60+ درجه تا3 +سانتیگراد می باشد .

شاک فریزر پارس گل باعث کاهش دما در قسمت مرکزی غذای پخته شده تا 3+ درجه سانتی گراد کمتر از 90 دقیقه می گردد که این کار باعث تکثیر باکتری ها و کاهش رطوبت غذا می گردد. تمام این عوامل به آشپز این امکان را می دهد که در محیطی با سازمان دهی بهتر و با آرامش کار کند و زمان بیشتری برای خلاقیت داشته باشد.


فریز کردن سریع BLAST freezing

همه ما غذاهای فریز شده را می شناسیم ولی شاید همه ما این حقیقت را که طعم ، رنگ ، بو ، بافت و سلامت غذا منوط به فریز شدن سریع است را ندانیم . در طول مدت فریز شدن تمام مولکول های آب به کریستال می شود .هر چقدر این چرخه سریعتر و کاملتر انجام شود مولکول های کریستال شده در اندازه کوچکتری تشکیل می شود.

تنها با انجام میکروکریستال شده مولکول های آب مولکول های غذا حفظ می گردد این امر را مدیون دمای 40- درجه زیر صفر فریز کننده های پارس گل هستیم که دمای هسته مرکزی غذا را در کمتر از 240 دقیقه به 18- می رساند . این یعنی زمان کافی برای میکروکریستال شدن و حفظ کیفیت محتویات مواد غذایی و  بعد از یخ زدایی اثری از کم شدن آب و استحکام بافت مشاهده نمی شود  .

افزایش کیفیت و ایمنی مواد غذایی

شاک فریزر (بلاست فریزر) کیفیت ، طراوت و ایمنی مواد غذایی را کاملاً حفظ می کند .

کاهش ضایعات مواد غذایی

سرد شدن سریع با شاک فریزر به طور چشمگیری باعث کاهش ضایعات مواد غذایی می شود ، و به شما در برنامه ریزی خریدهای خود و حفظ طراوت محصولات نیمه تمام یا تمام شده کمک می کند.

افزایش عمر مفید

سرد شدن سریع با شاک فریزر تا حد زیادی باعث کاهش تکثیر باکتری ها می شود و مواد غذایی را می توان به مدت سه برابر به طور کامل حفظ کرد.

بهینه سازی تولید بهتر

سرد شدن انفجار به بهینه سازی تولید کمک می کند،زیرا می توانید به محض بیرون کشیدن اجاق گاز یا خارج کردن اجاق گاز، مقادیر بیشتری از محصولات را منجمد کنید.

همه ما گوشت های یخ زده را می شناسیم و می دانیم گوشت های یخ زده بعد از مدتی که در فریزر معمولی می مانند و ذوب می شوند حجم ، طعم و عطر خود را از دست می دهند دلیل اینها وجود کریستال های بزرگ یخ می باشد .

دلیل عدم مزه یا عطر گوشت منجمد شدن نیست بلکه عدم انجماد سریع است زیرا در فریزر های معمولی یا سردخانه این انجماد به کندی صورت می  گیرند.

اما اگر همین گوشت را در شاک فریزر  قرار دهیم ، بعد مدتی که از شاک فریزر خارج کنیم  شاهد گوشتی با مزه عالی و طعم و کیفیت بالا هستیم و حتی وزن گوشت را از دست ندادهایم .

سرما دهی سریع با بلاست فریزر پارس گل تکثیر باکتری ها را کاهش می دهد و هسته مواد غذایی شما را در سریع ترین زمان به 3+ میرساند و باعث کاهش وزن ناشی از خارج شدن مواد مغذی و پروتئین می شود.

همه این ها را مدیون شاک فریزر هستیم زیرا انفجار سرما بسیار سریع و به درستی انجام می گیرد.

هرگونه اطلاعات یا نقل قول در مورد محصولات و خدمات ما ، با تیم ما تماس بگیرید،یکی از مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

پارس گل ،تضمین یک انتخاب درست…